Tarieven en vergoedingen


Tarieven

 

Coaching

Duur

Tarief 

Intake 60 minuten € 70,-
Sessie (individueel) 60 minuten € 85,-
Sessie (individueel) 90 minuten € 120,-
Sessie (relatie) 90 minuten € 150,-
Team coaching   Op aanvraag
Overige activiteiten    
HB-bijeenkomst (cliënt) 3 uur Gratis
HB-bijeenkomst (derden) 3 uur € 5,-
Stilte wandeling (cliënt) Maximaal 1,5 uur Gratis
Stilte wandeling (derden) Maximaal 1,5 uur € 2,50
     
Familieopstellingen    
Vraagsteller Dag Op aanvraag
Representant Dag Op aanvraag
Vraagsteller Dagdeel  € 75,-
Representant Dagdeel  € 25,-

 

Alle tarieven zijn inclusief 21% BTW, voorbereiding, uitwerking en gebruik van materialen.

Vergoedingen

Ik krijg vaak de vraag of een coachingstraject vergoed wordt voor particulieren.
Het is lastig om hier volmondig ja of nee op te antwoorden omdat dit het situatieafhankelijk is.
Voor het gemak zet ik een aantal mogelijkheden op een rijtje en uiteraard.

Via jouw werkgever en/of vanuit een CAO

Steeds meer werkgevers reserveren een scholingspotje of opleidingsbudget voor medewerkers. Aandacht voor soft skills en persoonlijke ontwikkeling wordt steeds belangrijker. Niet gek want je werkgever profiteert mee van jouw persoonlijke ontwikkeling en extra motivatie.
Je kunt navraag doen bij je leidinggevende of de human resource afdeling (HR) om erachter te komen in hoeverre dit mogelijk is bij jouw werkgever. Coaching is relatief goedkoop en erg effectief ten opzichte van trainingen bijvoorbeeld.
Belangrijk om concreet te hebben om je werkgever te overtuigen dat een coachtraject erg goed voor je kan zijn:

-Wat wil je bereiken met coaching?
-Welk voordeel is er voor je werkgever als jij je doel bereikt?
Wat is je motivatie om met een coachingstraject te starten?

Doe alvast wat onderzoek bij collega’s of er eerder medewerkers een coachtraject hebben mogen doen vanuit de organisatie.

Via de belasting voor ondernemers

De kosten voor coaching zijn voor zelfstandige ondernemers aftrekbaar voor de belasting als bedrijfskosten binnen de inkomstenbelasting en de BTW (21%) is terug te vorderen bij de Belastingdienst. De belastingdienst en/of je accountant kunnen je hier alles over vertellen!

Via de ziektekosten

Coaching behoort over het algemeen niet tot het basispakket en wordt doorgaans niet vergoed door je zorgverzekeraar.
Er is een uitzondering voor werknemers van Hogescholen, middels Livvit kunnen zij coaching voor psychische gezondheidsoplossingen en fysieke gezondheidsoplossingen (zie www.arbocatalogushbo.nl onder Livvit Gids) vergoed krijgen.
Dit is ook het geval als uw werkgever bij Zilveren Kruis Achmea de zgn. Present Polis collectief heeft afgesloten.

Het is goed om te weten dat zorgverzekeringen vaak pas achteraf uitkeren. Dit betekent dat je zelf eerst de facturen zult moeten betalen alvorens je ze eventueel vergoed krijgt.

Via de Arbodienst van je bedrijf

Ben je aan het herstellen van een burn-out of een andere ziekte? Werkgevers zijn na overleg met de bedrijfsarts vaak bereid om kosten voor coaching te vergoeding in het kader van Wet Verbetering Poortwachter. We raden je aan om contact op te nemen met je bedrijfsarts en/of werkgever om de mogelijkheden te onderzoeken.

Via het UWV of PGB

Heb je op dit moment geen werk en ontvang je een uitkering vanuit uitkeringsinstantie UWV? Het UWV heeft beschikbare financiële middelen om herstel en re-integratie te bevorderen waar jij wellicht van kunt profiteren. Een coachtraject kan jou helpen te ontdekken waar je echt blij van wordt en dat is een belangrijke basis om uitval te voorkomen in de toekomst en snel weer aan het werk te gaan.


Algemene voorwaarden

Algemeen

Supportster is opgericht door Monique van Ballegooy en is gevestigd te Gilze. Supportster is ingeschreven bij KvK te Breda onder nummer 82766002. Supportster richt zich op het coachen van individuen en teams en het organiseren van activiteiten aansluitend op of naast coaching-trajecten.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle mondelinge en schriftelijke offertes en overeenkomsten van en met Supporster. Supportster heeft het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst met de opdrachtgever.

Vertrouwelijkheid

Supportster is verplicht tot geheimhouding van alles wat er wordt besproken tijdens of in het kader van de begeleiding van de klant. Voor overleg met derden in het belang van de klant, wordt altijd eerst toestemming gevraagd. Zie verder privacybeleid.

Aansprakelijkheid

Het advies en de begeleiding van Supportster is oplossings- en resultaatgericht, zonder de oplossing of het resultaat te garanderen. Supportster begeleid de klant in zijn of haar eigen ontwikkel- en leerproces.

Voorwaarden deelname activiteiten

De activiteiten van Supportster worden gehouden onder voorbehoud van voldoende inschrijvingen.
-Supportster behoudt zich het recht voor een cliënt of deelnemer te weigeren.
De aanmelding voor een activiteit is definitief zodra de benodigde persoonsgegevens en de eventuele betaling in het bezit zijn van Supportster.
Supportster behoudt zich het recht voor waar nodig de locatie te veranderen.
-Supportster is gerechtigd de activiteiten te verschuiven naar een andere datum indien de begeleidster onverhoopt niet beschikbaar is. Hiervan wordt men voor aanvang van de activiteit op de hoogte gesteld.
-Supportster is niet verplicht verslagen over de activiteiten te sturen en maakt geen (behandel)plan met doelen, tenzij anders afgesproken. Mocht de klant meer informatie of verslagen willen ontvangen, dan kunnen ze daar een afspraak voor maken. Hier zijn kosten aan verbonden die separaat in rekening worden gebracht.

Kosten en vergoedingen

Voor coaching en activiteiten van Supportster geldt het vooraf vastgesteld tarief. Als er een traject aangegaan wordt met Supportster dan zal dit traject altijd maatwerk zijn, tegen het dan geldende tarief. (zie website of zoals overeengekomen).

Aanmelden en annuleren

Aanmelden gaat via het inschrijfformulier te vinden op de website onder “Contact”.
Bij deelname aan een betaalde activiteit geldt dat deze na aanmelding niet meer geannuleerd kan worden. Voor een betaalde activiteit kan altijd een ander dan de oorspronkelijke aangemeldde persoon de plek innemen. Dit dient echter wel vooraf aan Supportster gemeld te worden.
Coaching sessies kunnen tot 24 uur voor aanvang worden verplaatst of geannuleerd.
In geval er niet tijdig wordt geannuleerd zullen de kosten voor de sessie in rekening worden gebracht.

Betalingsvoorwaarden

Voor betaling van ontvangt men een factuur van Supportster. Men is verplicht het factuurbedrag binnen de op de factuur vermelde betaaltermijn (standaard 8 dagen) over te maken op de tevens op de factuur vermelde bankrekening .
Indien de betalingstermijn wordt overschreden, stuurt Supportster een betalingsherinnering. Als de betaling niet binnen 10 dagen na de datum van de betalingsherinnering wordt voldaan, zal Supportster bij de volgende (laatste) betalingsherinnering € 5,00 administratiekosten in rekening brengen. Wordt hierna nog niet aan de betalingsplicht voldaan, dan zal de begeleiding op geschort dan wel stop gezet worden en zal de vordering aan derden uit handen gegeven worden. Vorderingskosten zullen, conform de wet, volledig voor rekening van de client zullen zijn.

Privacy

 

Persoonsgegevens

Supportster, gevestigd aan Steenfabriek 2, 5126 PB Gilze, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:

https://www.supportster.nl/

Supportster
Steenfabriek 2
5126 PB Gilze

Supportster verwerkt onderstaande, door jou verstrekte, persoonsgegevens:

-Voor- en achternaam
-Geslacht
-Adresgegevens
-Telefoonnummer
-E-mailadres
-Geboortedatum

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens:

Door de client gedeelde informatie, alleen indien van belang voor diens traject.
De website van Supportster verzamelt geen gegevens van websitebezoekers.

Doel en grondslag voor persoonsgegevens verwerking door Supportster

-Het afhandelen van jouw betaling.
-Verzenden van updates ten aanzien van activiteiten, mits aangemeld.
-Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om mijn dienstverlening uit te kunnen voeren.
-Je te informeren over wijzigingen van mijn diensten.
-Om goederen en diensten bij je af te leveren.
-Supportster verwerkt ook persoonsgegevens als zij hier wettelijk toe verplicht is, zoals gegevens die nodig zijn voor de belastingaangifte.

Geautomatiseerde besluitvorming

Supportster neemt geen besluiten op basis van geautomatiseerde verwerkingen ten aanzien van zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder tussenkomst door Supportster of de sitebeheerder.

Gebruikte de volgende computerprogramma’s of -systemen:

-MS Office voor communicatie en eventuele verslaglegging
-Informer voor facturatie en boekhoudkundige doeleinden.

Bewaartermijn persoonsgegevens

Supportster bewaart persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld.

Delen van persoonsgegevens met derden

Supportster verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken, wordt een bewerkersovereenkomst gesloten om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Supportster blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.

Cookies, of vergelijkbare technieken, die Supportster gebruikt

Supportster gebruikt enkel functionele, analytische en tracking cookies.
Bij jouw eerste bezoek aan de website ben je geïnformeerd over deze cookies en hebben we je toestemming gevraagd voor het plaatsen ervan. Zie voor meer informatie t.a.v. cookies: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/cookies-wat-zijn-het-en-wat-doe-ik-ermee/

Persoonsgegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te laten corrigeren of te laten verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Supportster en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dit betekent dat je een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens waarover Supportster van jou beschikt in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@supportster.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek door jou is gedaan, vraagt Supportster jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. Je verzoek zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen vier weken in behandeling worden genomen.

Supportster wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

Beveiliging van persoonsgegevens

Supportster neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op via info@supportster.nl


Klachtenprocedure

Feedback is welkom

Ik streef ernaar om mijn werkzaamheden naar volledige tevredenheid van mijn cliënten uit te voeren . Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan hoor ik dit graag. Jouw input kan ik gebruiken om mijn dienstverlening verder te verbeteren. Opmerkingen of tips kun je mailen naar info@supportster, maar het is nog prettiger als je mij dit in een persoonlijk contact laat weten.

Klacht indienen

Wanneer de door mij geleverde begeleiding of zorg niet aan je verwachtingen heeft voldaan, dan hoor ik dat graag van je. Samen kunnen we zoeken naar een passende oplossing. Mail je klacht naar info@supportster.nl. Ik geef je zo snel mogelijk een reactie, altijd binnen 5 werkdagen. Nadat je je klacht hebt ingediend zal ik mijn best doen de klacht op te lossen.

Mocht het mij onverhoopt niet lukken om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen dan kun je je klacht melden bij de klachtencommisie.

Met ingang van juli 2024 ben ik ingeschreven als aspirant registercoach bij LVSC en onderschrijf ik de gedragscode van LVSC tevens onderschrijf ik per juli de ethische code van Phoenix Opleidingen.


De gedragscode van LVSC is hier terug te vinden.
De Ethische Code van Phoenix opleidingen is hier terug te vinden.
De klachtenregeling van Phoenix opleidingen is hier terug te vinden.